Deli Kızın Bohçasından Dökülenler- İlk Yazı



blogger-kisisel blog

Merhaba arkadaşlar. Bu blog işi beni bayağı sardı. Dedim ki daha bohçamda çok birikmiş döküntüm var ama spor bloğuna da yazsam olmaz yeni bir blog açayım. Sanırım bu blogda beni daha iyi tanıyacaksınız. Neler mi olacak? O andaki ruh halimle karaladığım satırlar, okuduklarım, gördüklerim, görmediklerim, resimlerim, Avustuya' daki hayatım ... Kısaca bohçamdan ne dökülürse. Hepiniz hoşgeldiniz.

Neden Deli Kızın Bohçası?

Aslında Türkçe' de çok kullanılan bir deyim Deli Kızın Bohçası, ama ben kişilik olarak oldukça kaotik ve birçok ilgi alnı olan bir kadınım. O yüzden eşim de bana sık sık deli kızın bohçası gibisin diye takılır. Düzenli bir yengeç burcu erkeği için benim gibi bir insanla yaşamak zor da olsa, aynı durum benim için de geçerli :) İşte böylece bloğumun adı da beni yansıtsın istedim .

4 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

Daha yeni Daha eski