Dizi Tavsiyesi - Narcos

Eveeeet başlığı yanlış görmediniz ben bir dizi izledim. Upuzun zaman sonra hem de. Üstelik iki haftada iki sezonluk diziyi izleyip bitirdim. Reklamsız hem de. Nasıl mı? Tabii ki netflix sayesinde.
Eşim arkadaşının diziyi tavsiye ettiğini söyleyince başta burun kıvırdım. Ünlü Kolombiya'lı uyuşturucu patronu Pablo Escobar'ın hayatını anlatan diziden bana ne dedim. Ama öyle sevdik ki günde iki bölüm izledik. Dizi' nin adı Narcos. Kokain ticareti ile kurduğu mafya örgütü sayesinde Kolombiya ve Amerika'yı yıllarca diken üstünde tutan Escobar ve çetesi ile ilgili.

Narcos


Bunlar da ilginizi çekebilir: The Big Lebowski



Baştan uyarayım, dizide erotik sayılabilecek sahneler ve şiddet sahneleri var. Bunu bilerek ekran karşısına geçin ve çocuklara izlettirmeyin.
Benim diziyi beğenmemin nedeni farklı bakış açılarından konuyu ele alması ve akıcı bir hikaye olması. Uyuşturucu mafyasının kurbanları, uyuşturucu mafyasının özel hayatı, ailesi ve onun peşinde olan hükümet ve kanun adamlarının da özel hayatları; izleyiciye geniş bir bakış açısı sağlamış. Tabii gerçek bir hikaye olması da beni cezbeden yönlerinden biri. Gerçekten ders alınacak bir hikaye.
Dizinin dünyada oldukça geniş bir hayran kitlesi var. Onlarca hayran sayfası açılmış. 2017'de 3. sezon bölümleri yayına girecekmiş.

Pablo Escobar Kimdir





Don Pablo, El Doktor, El Patron olarak da anılan, Pablo Emilio Escobar Gaviria, 1 Aralık 1949'da Rionegro'da doğdu, † 2 Aralık 1993'te Medellin'de öldü. Kardeşi ile birlikte Kolombiyalı uyuşturucu satıcısı, uyuşturucu kaçakçıları ve teröristleriydi. Büyük çapta ve suç tarihinde ilk kez sanayileşmiş uyuşturucu kaçakçılığı sayesinde , dünyanın en zengin insanlarından biri olmasını sağlayan Medellín kartelinin başına geçti. Şimdiye kadar en güçlü ve acımasız uyuşturucu kaçakçılarından biri olarak kabul ediliyor.

Bunlar da ilginizi çekebilir: Truman Capote

Kardeşi Roberto "El Osito" Escobar Gaviria ve kuzeni Gustavo "El Leon" Gaviria Rivero da imparatorluğunun bir parçasıydı.
O kadar çok para ellerine geçiyordu ki nerelere gömdüklerini kendileri bile bilmiyordu. Ölümünden sonra eşi ve oğlu Amerika' ya kaçmış ancak uyuşturucu işiyle uğraşmaya devam ettikleri için tutuklanmışlar. Tüm taşınmaz malları ise kızına kalmış.


Narcos 3. sezon yazısı için tıklayın.
  • Resimler google' dan alıntıdır

31 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Şu kızı üşümesin diye paraları yakan adam değil mi bu? :) Aslı var mıymış acep :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim merak edip arastirdim ailesi hala hayatta. Kizi anlatmis o olay da gerçek. Hatta kizi dava açip babasinin 2bilyon dolar degerindeki tüm tasinmaz mallarini kolombiyadan almayi basarmis.

      Sil
  2. Vay be ne maceralı hayatlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ölümünden sonra kimlik degistirmisler. Uyusturucu paralarini tahsil etmeye devam edince karisi ve oglu hapse girmis. Pek macerali. Etik olarak tabii dogru bir hayat degil ama gerçek hayat hikayelerini seviyorum ben .

      Sil
  3. İlginçmiş.Dizi izlemiyorum ama bir bakacağım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanin ben de yillardir izlememistim. Zaten çok az tv izlerim sadece esimin izinli oldugu günlerde aksam birlikte izlersek o kadar. Yalniz oldugum zamanlari kitap okumak ve yazi yazmakla degerlendiriyorum. Evde sessiz ortam bulmak kolay olmuyor.

      Sil
  4. Bende izleme listeme alıyorum bakalım Fringe bitince onu izleyeyim ama fringe 5 sezon ve ben daha 2. sezondayım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu izlemedim. Neyse evde olunca tek tek bakariz.

      Sil
  5. Yabancı dizi izlemeyi seviyorum. Öyle uzun özetler yok, takip etmesen çoğunlukla bağlam sorunu olmuyor. 3. sezonu da başladıktan sonra muhtemelen bakarım çünkü ben bir çırpıda izleyip bitiriveriyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni diziye başlamak istiyorum bakayım buna bi umarım severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareketli ve macerali bir dizi seviyorsan bu tarzi begenirsin.

      Sil
  7. fringe izlemekteyim ve bitiyor :( yeni dizi lazımdı acilen, çok iyi oldu bunu gördüğüm, çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  8. Gerçek yaşam öykülerini seviyorum. Kızı üşümesin diye para yakmış demek. Çok ilginçmiş gerçekten =).

    YanıtlaSil
  9. kulağa güzel geliyor canım bende başlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim de izliyor bu diziyi sürekli öneriyordu ama pek dikkate almamıştım.. Bu yazıdan sonra bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni sezonu bekliyorum Derya'cım, sürükleyici hakikaten..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    Gerçek yaşamdan yola çıkılarak çekilen diziler bir başkadır, mutlaka bir göz atacağım... :)

    YanıtlaSil
  13. En çok eşim beğenir bu diziyi. Hemen soyliyeyim. Daha önce de Breaking Time dı sanırım ona bayilmisti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok izlemedigim bir tarz olmasina ragmen gerçek bir hikaye oldugu için begendim.

      Sil
  14. Benim için uygun değil gibi görünüyor.Ne zaman sesler yükselse,bir aksiyon sahnesi olsa gözlerini tv'den alamayan minikler dolu evde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de çocuklar uyuduktan sonra izledik oldukça fazla siddet içeriyor.

      Sil
  15. A, ben buna yorum yapmamış mıyım? Çok severek izlemiştim, gerçi evet aşırı şiddet ve cinsellik sahneleri beni de rahatsız etmişti ama sanırım o şiddet sahneleri olmasa bu Kolombiya kartellerinin ne kadar tehlikeli olduğunu anlayamazdık, dizinin müziğini de çok sevdim, ikinci bölüme de bakacaktım ama pc bozuldu, hiçbir filmi izleyemiyorum:((( zarzor fragman filan bakabiliyorum biraz sonra bozuluyor...

    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten özenle hazirlanmisti. Netflix dizileri guzel oluyor. Narcos ta hani sakalli bir pilot vardi elcilikle de calisiyordu. O barry seal ama filmde gercek hayat hikayesine daha yakin cekmisler.

      Sil
  16. Tavsiyeniz için teşekkürler, listeme ekledim.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski