Yeni Bloglar Listem

Kasım 07, 2017
blogger-blog-

Herkese merhaba !!! Yine birkaç blog keşfettim ve sizlerle de paylaşmak istedim. Zaman zaman mesajlar geliyor bir şartınız var mı, listede kimler yer alabilir diye. Hayır hiç şartım yok işte ben blogları gezerken gözüme takılıyor yeni bir blog görüyorum veya uzun zamandır yazan bir blog oluyor yine ben yeni farketmiş oluyorum daha çok okura ulaşsın diye paylaşıyorum. Bana faydası yeni dostlar edinmek, zararı zaten yok. Yer verdiğim blog ister teşekkür eder ister etmez. Ederse ve karşılıklı bir sempati oluşursa birbirimizin bloğunu okuruz. Böyle işte. Her şeyin de sebebi mi olmalı canım :) Ben gezindikçe bulduğum blogları yazdığımdan birkaç blog oluyor ancak. Mesaj yazan olursa severek eklerim. 

Çok sempatik bir arkadaşımız. Kişisel bloğunun aramıza yakışacağını düşünüyorum. 

mavinindenizi.blogspot.com.tr/?m=0


Uzun zamandır yazan bir arkadaşımız benden de eski ama ben yine de bu listede konuk etmek istedim :)

yasamdanyazilar.blogspot.com

Sevgili deeptone sayesinde keşfettiğim bir blog. Kendine özgü yazıları var. 

Sağlıklı yaşam, doğal yaşam dendi mi işte benim kategorim. Çok güzel önerileri olan bir blog. 


17 yorum:

  1. Bir kaçını yeni gördüm bu keşifler iyi oluyor, yeni arkadaşlar tanıyoruz. Teşekkürler
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. 4 blog yazarı arkadaşı da ziyaret edip hem ekledim hem son yazılarını okudum sayende...Teşekkürlerrrrrrr :)))))

    YanıtlaSil
  3. Blog ortamı gerçekten çok farklıymıs çok iyi insanlarla karşılaştım. Büyümem için daha fazla kişiye ulaşmam için beni profilinizde yazıp paylaşmanız çok anlamlı. Çok teşekkür ederim 💕

    YanıtlaSil
  4. Böyle blogları paylaşmak ve duyurmak güzel bir fikir.

    YanıtlaSil
  5. Mavinindenizi disinda hepsini takip ediyordum zaten hemen onuda izlemeye aldim.🙌🙌🙌😊😊💕

    YanıtlaSil
  6. Bu yeni keşifleri seviyorum ben, hemen ziyarete gidiyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Belki de karşılık beklemeden yaptığınız için bu kadar cok seviliyorsunuzdur. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler Derya'cığım, blog tanıtmak güzel bir şey, hepsini takip edemesem de...bakmaya gayret ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bloğunuzda yer almak çok mutlu etti beni :) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Yeni blogları tanıma fırsatı sunduğunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. O zaman hoşgelmişler. Duymayanlara duyuralım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Bu listeler sayesinde yeni arkadaşlarımızla tanışıyoruz. Hoşgelmişler

    YanıtlaSil
  14. yeni bloglarla tanışmamıza vesile olduğunuz için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  15. Paylaşım ve bilgilendirme için teşekkürler. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler canım ilk fırsatta bakacağım arkadaşlarımıza

    YanıtlaSil
  17. En baş ve sondaki bilmiyordum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.